تحولات لبنان و فلسطین

اردبیل- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: ۱۳ طرح عمران روستایی شامل اجرای طرح هادی و آسفالت معابر و احداث سیل بند در روستاهای مختلف این استان طی شهریورماه به بهره برداری رسید.

 ۱۳ طرح عمران روستایی در اردبیل به بهره‌برداری رسید

حامد کیخسروی افتتاح ۵ طرح هادی در روستاهای شهرستان سرعین، ۲ طرح هادی در شهرستان نیر، ۲طرح هادی در شهرستان مشکین شهر، یک طرح در شهرستان خلخال، یک طرح در شهرستان پارس آباد و ۲ طرح در شهرستان کوثر را از جمله طرح های بهره‌برداری شده بنیاد مسکن استان اردبیل برشمرد.

وی افزود: برای اجرای طرح هادی پنج روستای شهرستان سرعینبیش از ۱۸۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی عمران و آبادانی روستاها را یکی از دغدغه های اساسی در جهت توسعه پایدار کشور دانست و گفت: در این راستا افزایش و ارتقای مشارکت مردمی در روستاها امری بدیهی است چرا که هیچ برنامه اجرایی و پروژه عمرانی بدون حضور و مشارکت مردم نمی تواند به اهداف خود برسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل، طرح هادی روستاهای تازه قشلاق و حاجی محمود شهرستان نیر با صرف بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار را از دیگر طرح‌های افتتاح شده بنیاد مسکن در استان اردبیل ذبرشمرد  و افزود: عمران و آبادانی روستاهای شهرستان با همت بنیاد مسکن سرعت گرفته است.

کیخسروی همچنین با اشاره به آسفالت ریزی و تسهیل عبور و مرور در روستاهای قره قیه و ارباب کندی شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: زیرسازی و آسفالت معابر روستای قرقیه و ارباب کندی که از نیازهای اساسی مردم منطقه بود که با صرف ۲۵ میلیارد ریال اعتبار توسط بنیاد مسکن انجام شد.

وی همچنین از صدور و تحویل ۱۷۰ جلد سند مالکیت واحدهای مسکونی در روستای قره قیه و ۲۷۵ جلد

سند در روستای ارباب کندی خبر داد و اضافه کرد: در روستای قره قیه ۱۰۸ واحد مسکونی و در روستای ارباب کندی نیز ۱۰۰ واحد مسکونی با تسهیلات ارائه شده توسط بنیاد مسکن، مقاوم سازی شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.